מיחזור משכנתא: מהן הטעויות שאותן אסור לכם לעשות?

מיחזור משכנתא יכולה לאפשר לכם לפתוח דף חדש בכל מה שקשור להחזר המשכנתא הנוכחית. אך עדיין לא מעט אנשים חוששים לעשות החלטה שכזאת בהקשר של המשכנתא. הם מבחינתם מעדיפים לטבוע בהחזרים חודשים, ולא לעשות מהלכים מסוכנים. אך כל עוד תעשו את הבחירה הנכונה, תוכלו למצוא את עצמכם עולים על דרך המלך. פתאום תמצאו את עצמכם מחזירים את המשכנתא שתנאים שנוחים לכם. אל תזכרו שלאורך השנים לא מעט דברים עשויים להשתנות. לעיתים השינויים עשויים להיות לטובה, ולפעמים הם עשויים להיות לרעה. מבחינתכם המשכנתא חייבת תמיד להתאים למצב שבו אתם נמצאים באותו הרגע. אז מהן הטעויות שמהן כדאי לכם מאוד להימנע בעת מחזור משכנתא?

 

מיחזור משכנתא מבלי לבחון אלטרנטיבות

מסיבות שונות אנשים מעדיפים לבצע את המחזור של המשכנתא בבנק שבו הם נמצאים. במקרה כזה אתם לא תקבלו את כל התנאים האידיאליים למשכנתא החדשה. אם אתם כבר ממחזרים משכנתא, מוטב כי תעשו זאת כמו שצריך. אם כבר עושים מהלך שכזה, הוא חייב להיות מהלך משמעותי. תבחנו את כל האלטרנטיבות הקיימות, ורק לאחר מכן תמחזרו את המשכנתא. כל תדעו כי עשיתם כל מה שנדרש על מנת להטיב עם עצמכם.

לבצע את המחזור עם הבנקאי בבנק

למרות שהבנקאי בבנק יכול להיות מאוד נחמד, יש לו אינטרסים אחרים מהאינטרסים שלכם. הבנקאי שעובד תחת הבנק יחשוב תמיד על האינטרסים של הבנק. אתם מצידכם צריכים לחשוב על האינטרסים שלכם בלבד בעת מיחזור משכנתא. מהסיבה הזאת אל תפנו לבנקאי בבנק כדי למחזר את המשכנתא. תלכו לאנשים חיצוניים, כאלה שלא קשורים לאף בנק. הם יהיו הכי ניטראליים ויחשבו אך ורק על טובתכם. הם יעשו כל מאמץ על מנת שתקבלו משכנתא בתנאים הכי טובים שיש.

הלוואה כנגד דירה מחזור משכנתא

לבצע מיחזור משכנתא מבלי לבחון כדאיות

לא תמיד כדאי למחזר את המשכנתא, יש פעמים שבהן עדיף לכם להשאיר את המשכנתא הקיימת. לכן לפני שאתם קופצים על העגלה, מוטב שתבדקו עד כמה זה כדאי. הרי אם תעשו את כל התהליך ותגלו שזה לא רלוונטי זה יהיה מאוד מתסכל. כך שאת כל שיעורי הבית צריך לעשות מראש, ולא לחכות לרגע האחרון. כי מי שמחכה לרגע האחרון עשוי לשלם על כך ביוקר.

אם יש לכם נכס לא חייב לבצע מחזור משכנתא

אם יש ברשותכם נכס, אתם לא מוכרחים ללכת ישר על האפשרות של מיחזור משכנתא. במקרה כזה תוכלו לקחת משכנתא או הלוואה כנגד נכס, וזה אולי יהיה כדאי. אל תעשו מהלכים פזיזים שאתם עלולים להצטער עליהם בהמשך הדרך. מוטב לכם להיות בטוחים כי ההחלטה שאתם עושים היא החלטה שאתם בטוחים לגביה. זה יאפשר לכם לדעת שלא אמורות להיות סיבות לחשוש או לדאוג.

למאמרים נוספים בנושא