מיחזור משכנתא: איך יודעים מתי הרגע המתאים?

לא בטוחים מתי הרגע המתאים לבצע מיחזור משכנתא? הרי המשכנתא עצמה פרוסה על פני כמה עשרות שנים. יהיה עליכם לנסות למצוא את הרגע המתאים שבו הכי נכון יהיה למחזר אותה. אם לא תמחזרו את המשכנתא בזמן הנכון, תשלמו עליה ביוקר (תרתי משמע). אך אין טעם שתהיו תמיד בלחץ בהקשר הזה, יש דרכים שונות שיאפשרו לכם לדעת מתי. טיימינג יכול לשנות את כל העתיד הקרוב או הרחוק שלכם. יש כאלה שעל טיימינג נכון יכולים לחסוך עשרות אלפי שקלים.

אל תבצעו מיחזור משכנתא – אם יש ספק

יש לכם ספק לגבי האפקטיביות של מחזור משכנתא? אנו מציעים לכם שלא לקחת אותה. זה עשוי להיות מאוד מפתה למחזר את המשכנתא הישנה. אך שווה להמתין עוד קצת זמן על מנת להשיג את התנאים הכי טובים שתוכלו להשיג. במקרה של ספק, תנסו להמתין עוד קצת על מנת למצוא את הזמן הנכון. הספק הוא האויב מספר אחת שלכם, בטח בעת מחזור של משכנתא ישנה.

 

תבקשו לקבל דוחות על המשכנתא הקיימת

יש לא מעט פרטים שתצטרכו לדעת עוד לפני שתמחזרו את המשכנתא הישנה. על מנת שתוכלו להשיג את כל האינפורמציה מוטב כי תבקשו לקבל את הדוחות השונים. לגוף שממנו לקחתם את המשכנתא יש את הדוחות שעשויים לסייע לכם. לרוב הדוח הרלוונטי הוא דוח יתרות, אך כמובן שיש עוד לא מעט דוחות אחרים. לבצע מיחזור משכנתא מבלי להיחשף אל כל המידע זהו חוסר אחריות. תשתדלו שלא למצוא את עצמכם במצב שבו אתם עושים החלטות כאלה על סמך תחושות בטן.

הרגע המתאים למחזור משכנתא

תבדקו כמה עולה לבצע מיחזור משכנתא

לא תמיד מחזור משכנתא יהיה הצעד הנכון מבחינתכם. יש מקרים שבהם דווקא הלוואה כנגד נכס או בחירות אחרות יהיו רלוונטיות פי כמה. אנו מציעים לכם לבחון כמה עולה לבצע מחזור משכנתא עוד לפני שתבצעו אותה. תנסו לקבל את האינפורמציה הרצויה על מנת להסיר את סימני השאלה. סימני שאלה עשויים לבלבל אתכם, הבלבול ימנע מכם לעשות את הבחירות שתרגישו איתן הכי שלמים.

ממחזרים משכנתא רק אחרי התייעצות

שלקחתם את המשכנתא הראשונה לא היה לכם עם מי להתייעץ? כיום המצב שונה בתכלית בהשוואה למה שהוא היה בעבר. כיום כל מי שמבצע מיחזור משכנתא יכול להתייעץ עם לא מעט אנשי מקצוע. חובה להתייעץ עם איש מקצוע ניטראלי כזה שאין לו אינטרס מסוים. אל תתייעצו עם אנשי מקצוע מתוך הבנק, הם עשויים להביא אתכם לעשות בחירות לא נכונות. תחפשו אנשי מקצוע שעושים כל מה שנדרש על מנת להטיב אתכם ועם העתיד שלכם. המצב הפיננסי יכול מאוד להשתפר אם תחליטו למחזר את המשכנתא. זוהי הסיבה שבגללה לא מעט אנשים בוחרים פעם אחר פעם באפשרות הזאת.