מחזור משכנתא: איך תבחרו את יועץ המשכנתאות המתאים?

אחרי שהחלטתם למחזר את המשכנתא, יגיע השלב שבו תצטרכו לבחור יועץ משכנתאות. הבחירה עשויה להיות קשה, בטח כאשר כל איש מקצוע ינסה לגרום לכך שתבחרו בו. אחרי שתתלבטו בין אנשי מקצוע שונים, תצטרכו לבחור יועץ משכנתאות אחד בלבד. איך עושים בחירה כל כך קשה לפני מחזור משכנתא? הרי מספיקה טעות אחת קטנה על מנת שתפספסו את המומנטום שבו אתם נמצאים. לשמחתכם החלטנו להרים את הכפפה ולהסביר לכם כיצד תוכלו לבחור בצורה נכונה. בסופו של יום תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה הכוח בידיים שלכם. אתם תבחרו את איש המקצוע שיענה על כל אחת מהדרישות שהעמדתם לפניכם.

תחפשו יועץ מחזור משכנתא

חשוב להבהיר כי לא כל יועץ משכנתאות ידע בדיוק מה נכון לעשות. יש לא מעט יועצי משכנתאות שלא מבינים גדולים במחזור של משכנתא. הם כן יכולים לסייע לכם מהידע הדל שלהם, אך זה לא יקדם אתכם לשום מקום. במקרה כזה אתם לא תצליחו לעשות את הבחירה הנכונה. אנו מציעים לכם מראש לחפש אחר יועץ משכנתאות אשר מתמחה במחזור של משכנתא. איש מקצוע שמבין בדיוק מה כולל בתוכו התהליך הספציפי הזה. זה כמובן יקל עליכם מאוד, ויאפשר לכם לדעת שיש על מי לסמוך.

איך לבחור יועץ משכנתאות

איש מקצוע שיש לו זמן פנוי

הליך מחזור משכנתא עשוי להביא איתו לא מעט דרישות ובקשות מצדכם. מהסיבה הזאת חשוב כי לאיש המקצוע שאליו תפנו תהיה זמינות אליכם. כלומר שהוא יצליח לקבל אתכם ולהסביר לכם מה נכון ומה לא נכון. אנשי מקצוע שאין להם זמן פנוי עלולים לבזבז לכם את הזמן. לא רק שלא תצליחו להתקדם, גם תרגישו שאין לכם את המענה הרצוי. מהסיבה הזאת מראש תוודאו כי לאיש המקצוע שאליו פניתם יש את הזמן הדרוש עבורכם.

יועץ מחזור משכנתא ניטראלי

לא פעם ולא פעמיים הבנק ינסה להביא לכם יועץ משכנתאות מטעמו. זה עשוי לחסוך לכם בעלויות הייעוץ, אך בפועל התועלת תהיה פחותה. תזכרו כי יועץ משכנתאות שמגיע מטעם הבנק יחשוב על האינטרסים של הבנק. השאיפה שלכם חייבת להיות שאותו יועץ משכנתאות יחשוב על האינטרסים שלכם. לכן אנו מציעים לכם לפנות אך ורק ליועץ משכנתאות ניטראלי שיחשוב רק על טובתכם. יועץ משכנתאות ניטראלי יכול לסייע גם עם הלוואה כנגד נכס או כל סוג אחר של הלוואה.

 

אינטראקציה טובה בניכם לבינו

לא משנה איך תסתכלו על זה, יועץ המשכנתאות הוא חלק אינטגרלי בתהליך שאליו נכנסתם. המשמעות היא שאם לא יהיה בניכם חיבור טוב, זה עלול להסתיים באסון. לא רק שלא תצליחו למחזר את המשכנתא, גם תרגישו כי לא עשיתם את זה כנדרש. מראש תחפשו איש מקצוע שאתם יודעים שיהיה בניכם חיבור מעולה בכל קנה מידה. ברגע שיש בניכם לבין יועץ המשכנתאות חיבור טוב, תוכלו לשתף פעולה לאורך זמן רב.